Diatbox – zdrowie z dostawą do domu

Zastanawiasz się nad zmianą diety? Chcesz się w końcu zdrowo odżywiać, schudnąć lub wzbogacić swoje treningi o zdrową porcję energii. Czy wiesz jaki jest największy problem ze zmianą nawyków żywieniowych? Brak czasu…na zakupy, szukanie nowych przepisów, liczenie kalorii i gotowanie. A gdyby to wszystko zrobił ktoś za Ciebie? Brzmi dobrze, prawda?
Dlatego koniecznie sprawdź Diatbox i naszą ofertę cateringu dietetycznego.

Co to jest dieta pudełkowa i czy jest bezpieczna?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta. W naszej kuchni przygotowujemy zestaw pełnowartościowych posiłków i dostarczamy go wprost do Twojego domu. Oczywiście posiłki pakujemy w atmosferze ochronnej, by dłużej zachowały swoje właściwości, a nad ich przygotowaniem czuwają surowe normy jakości.

Jak wygląda dieta z dostawą do domu od Dietbox?

Zaczniemy od tego, że nuda, suplementy diety i eliminacja ważnych składników odżywczych…Te rzeczy są u nas zakazane. A co jest dozwolone? Czyli jaki jest sekret zdrowej i skutecznej diety? Na to odpowiedź też znamy, bo nasza filozofia to jedzenie:

  • Pełnowartościowe, by zapewnić organizmowi zdrowe składniki odżywcze.
  • Urozmaicone, bo zdrowa dieta nie może być monotonna.
  • Z wysokiej jakości składników, by jedzenie było pyszne, no i zdrowe.
  • Regularne, by żadne pokusy nie niszczyły Twoich starań.

W pakiecie wraz z posiłkiem zapewniamy:

Gwarancję efektów, bo w diecie najważniejsze są przyjemność jedzenia i…efekt, w pełni to rozumiemy. Dlatego wypróbuj naszą dietę odchudzającą przez tydzień, jeżeli nie zauważysz spadku masy ciała, to kolejny tydzień diety masz od nas gratis. Więcej o gwarancji na naszej stronie www.

Wybór, bo każdy z nas jest wyjątkowy. Dlatego proponujemy 5 pełnowartościowych posiłków w ciągu dnia, w postaci diety klasycznej, wege, bez glutenu, bez wieprzowiny. W wybranej kaloryczności: 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal i 2500 kcal.

5 posiłków dziennie to dla Ciebie za dużo? Nie ma problemu, możesz wybrać tyle posiłków, ile Ci pasuje.

Zrozumienie dla specjalnych wymagań sportowców, którym jest potrzebne jedzenie o większej ilości pełnowartościowego białka oraz specjalnie skomponowane posiłki przed i po treningu. Dlatego sportowcom proponujemy również diety w wersji klasycznej, bez glutenu, bez wieprzowiny oraz kaloryczności: 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal.

Efekty uboczne w postaci: szczupłej sylwetki, dobrego samopoczucia, energii do działania, czasu wolnego od zakupów i gotowania oraz wiedzy o zdrowym odżywianiu.

Jak możesz sobie pomóc? Czyli kilka wskazówek, jak stosować nasze programy dietetyczne, by efekt był piorunujący…

  • Jedz co 3 godziny, by nie doprowadzać do sytuacji, gdy głód zmusza Cię do niekontrolowanego podjadania. I dlatego optymalnym wyborem jest 5 posiłków dziennie…
  • Śniadanie to pozycja obowiązkowa, daje Ci siłę na cały dzień, więc zjedz je zaraz po przebudzeniu.
  • Ostatni posiłek najlepiej zjedz na 2 godziny przed snem, Twój organizm lepiej wypocznie, gdy nie będzie w nocy zajmował się trawieniem.
  • Nasze posiłki są tak pyszne i sycące, że nawet nie pomyślisz o ostatniej uwadze: nie podjadaj.

Jak przygotowujemy nasze posiłki?

Tajemnica zdrowia i skuteczności tkwi w produktach jakich używamy w naszej kuchni.

  • Stawiamy na wysokiej jakości oleje roślinne, jak oliwa z oliwek, olej kokosowy lub olej z pestek winogron i mięsa, których nie smażymy, lecz … pieczemy w piecach konwekcyjnych.
  • Uważamy, że podstawą zdrowia są warzywa i owoce, dlatego tak ich dużo w naszych dietach.
  • W naszych posiłkach znajdziesz również orzechy, miód, komosę, nasiona chia, figi, pataty, daktyle i wiele innych, a słowo superfoods gości na stałe w naszych przepisach.

Równie ważne jest to, czego nie używamy, nasze posiłki są:

  • bez cukru, po prostu nie dodajemy tego składnika do naszych potraw,
  • bez konserwantów i szkodliwej chemii,
  • bez olejów utwardzanych przemysłowo
  • i na 100% bez glutaminianu sodu.

Na przykład:

  • Śniadanie - na dobry początek proponujemy: dużo warzyw plus pyszne pasty, twarożki, jajka, tarty, omlety, naleśniki, placki i wiele innych.
  • II Śniadanie – by nie czuć głodu aż do obiadu, sprawdzi się deser bez dodatku cukru, na bazie nasion chia, daktyli, fig, orzechów, itp.
  • Obiad – świeży i zbilansowany, by dać siłę na resztę dnia. Dla tych co je jedzą proponujemy różne rodzaje mięsa: drobiowe, wołowe, wieprzowe, ryby. Dla tych co nie jedzą mięsa mamy wersję wegetariańską, a dla wszystkich dużą porcję warzyw.
  • Zupa – zdrowe i smaczne uzupełnienie posiłku, czyli sprytny sposób na dodanie witamin do diety.
  • Kolacja – na zakończenie dnia i by nie czuć głodu w nocy, proponujemy tradycyjnie dużą porcję warzyw plus potrawki, naleśniki, placki, makarony, itd.

Specjalnie dla sportowców:

  • Posiłek przed treningiem - czyli lekko, ale treściwie, by trening przebiegł bez zakłóceń: białe mięso, złożone węglowodany (np. brązowy ryż, kasza) oraz warzywa.
  • Posiłek po treningu - to przede wszystkim białko, by uzupełnić jego zapasy, czyli kombinacja różnych rodzajów mięsa: indyk, kurczak, wołowina, wieprzowina, ryby oraz inne pyszne dodatki.